Werken bij Juyst
Wil jij deel uitmaken van de Juyst familie bestaande uit een groep van ruim 80 enthousiaste collega’s. Wij hebben je heel wat te bieden!
Per juli 2022 zijn DUROI en MK Accountants & Adviseurs gefuseerd. Samen gaan we verder onder de frisse nieuwe naam Juyst. Van Accountancy tot Tax Control. En van HR tot Business Coaching. Onze dienstverlening gaat ver én diep. Wij staan voor innovatie in financiële en fiscale dienstverlening. Het slim combineren van data en automatisering vormt in toenemende mate de kern van onze dienstverlening. Naast onze dienstverlening gericht op MKB-ondernemingen en hun aandeelhouders hebben wij ons de laatste jaren ook toegelegd op de dienstverlening aan gemeenten en andere overheidslichamen. Behalve enkele tientallen gemeenten, behoren ook woningcorporaties en overige instellingen tot ons non-profit klantenbestand. Je groeit snel binnen Juyst omdat je nauw samenwerkt met collega's en de klant. Het belangrijkste is dat je je eigen weg vindt en jezelf kunt blijven uitdagen en ontwikkelen als professional én als mens. Uiteraard helpen we je daar graag mee.

Danny Schreurs
Eindverantwoordelijke HR
Danny Schreurs
Eindverantwoordelijke HR
Onze identiteit
We zijn professioneel met een gezicht
Expertise met menselijke maat. Je wordt geholpen en ondersteund door ervaren mensen. Met een professionele en mensgerichte aanpak.
We gaan altijd daadkrachtig vooruit
We gaan ervoor. Zorgen dat iets groeit en innoveert. Zorgen dat het wordt gefikst. Dat iets wordt, zoals het moet zijn.
We zijn een beetje eigenwijs nuchter
Tikkeltje anders dan anderen, maar tegelijkertijd heel gewoon.
We doen het met z’n allen
Juist. We doen het samen. Met onze mensen en met die van jou.
Waarom werken bij Juyst?
- Omdat we proactief inspelen op de veranderingen in de markt en daarom altijd een stap vooruit denken.
- Omdat je alle vrijheid krijgt om mee te denken met de klanten om hen van goed advies te voorzien.
- Omdat we een breed palet aan klanten en diensten hebben, waardoor elke uitdaging en elke dag weer boeiend is.
- Omdat je een specialist kan worden in jouw domein, waardoor je kan uitblinken op jouw terrein.
- Omdat je de kans krijgt om met eigen initiatieven en ideeën te komen en deze om te zetten in mogelijkheden.
En deze voordelen krijg je erbij
Een meer dan marktconform loon.
31+ verlofdagen per jaar.
Een innovatieve en informele omgeving.
Goede opleidingsmogelijkheden.
Een perfecte work-life balance.
Thuiswerken behoort tot de mogelijkheden.
Vergoeding voor openbaar vervoer, een fietsvergoeding en/of zakelijke kilometervergoeding.
Goede pensioenregeling waarbij wij de inlegpremies geheel voor onze rekening nemen.
Vacatures
Financieel Administratief Medewerker
Wij zijn op zoek naar een leuke collega om onze afdeling Financiële Administratie te komen versterken. Hou je van uitdagingen, heb je een sterke affiniteit met de verwerking van financiële gegevens en administraties, vind je het leuk om voor meerdere klanten te werken en wil jij je verder ontwikkelen als mens én professional? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Inhoud
Wat ga je doen?
- Het (geautomatiseerd) verwerken en controleren van door relaties van ons kantoor aangeleverde boekingsbescheiden
- Onderhouden van contacten met deze relaties
- Dossiervorming ter voorbereiding van het samenstellen van de jaarrekeningen en de fiscale aangifte(n)
Wat vragen wij?
- Minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding bedrijfsadministratie
- Minimaal 2 jaar werkervaring binnen een accountants- of administratiekantoor
- Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Je bent flexibel, nauwkeurig en positief kritisch op je eigen werk
- Je hebt ervaring met Microsoft Office, beheersing van Unit4 Accounting en/of Exact is een pre
Wat bieden wij?
- Een afwisselende administratieve functie voor minimaal 24 uur per week
- Gratis lidmaatschap tot de Juyst familie, bestaande uit bijna 40 enthousiaste collega’s
- Een innovatieve en informele werkomgeving
- Mogelijkheid tot gedeeltelijk thuiswerken (met thuiswerkvergoeding)
- Goede opleidingsmogelijkheden
- De juiste work-life balance
- Een meer dan marktconform loon
- 31+ verlofdagen per jaar
- Vergoeding voor openbaar vervoer, een fietsvergoeding en/of zakelijke kilometervergoeding
- Goede pensioenregeling waarbij wij de inlegpremies geheel voor onze rekening nemen
Wie zijn wij?
Juyst is een adviesorganisatie opgericht in 1999 en gegroeid naar een stabiel, authentiek en gerenommeerd regionaal advieskantoor. Wij staan voor innovatie in financiële en fiscale dienstverlening. Het slim combineren van data en automatisering vormt in toenemende mate de kern van onze dienstverlening. Naast onze dienstverlening gericht op MKB-ondernemingen en hun aandeelhouders hebben wij ons de laatste jaren als niche kantoor ook toegelegd op de dienstverlening aan gemeenten en andere overheidslichamen, woningcorporaties en overige non-profit instellingen. Je groeit snel binnen Juyst omdat je nauw samenwerkt met collega’s en de klant. Het belangrijkste is dat je je eigen weg vindt en jezelf kunt blijven uitdagen en ontwikkelen als professional én als mens. Uiteraard helpen we je daar graag mee.
Reageren
Hebben wij jou kunnen overtuigen en ben je geïnteresseerd geraakt in deze functie en onze organisatie? Stuur dan een e-mail met je CV en motivatiebrief naar onze HR-afdeling via hr@duroi.nl.
Assistent Accountant
We zijn een club met goede en leuke mensen, veel expertise en een lange reeks aan innovatieve oplossingen. Daar hoor jij bij!
Over Juyst
Van MKB tot gemeente. Van belastingen & accountancy tot HR. Wij staan al heel wat jaren als trouwe adviespartner aan de zijde van diverse bedrijven met een breed palet aan diensten. Samen met elkaar blijven we ons brede dienstaanbod voortdurend specialiseren en verder ontwikkelen. Geen enkele werkdag is daarom hetzelfde en wij geven alle vrijheid en kansen om specialist in eigen domein te worden. Óf juist mee te helpen bouwen aan nieuwe vormen van dienstverlening.
Dit doe jij als ons nieuwe Assistent Accountant
Als assistent accountant voorzie je onze klanten keer op keer van waardevolle informatie. Je stelt niet alleen jaarrekeningen samen, maar levert ook relevante rapportages en prognoses aan. Je werkt samen met ons team van accountants en denkt met hen mee in de analyse van uitdagende vraagstukken. Daarnaast heb je direct contact met onze klanten en help je hen bij het behalen en behouden van gezonde cijfers. Dit alles doe je vanuit onze locatie in Echt.
In een notendop
Jij bent een echte teamspeler met sterke sociale vaardigheden. Je staat open voor nieuwe ideeën en gaat proactief op zoek naar oplossingen. Hoewel je prima zelfstandig kunt werken, vind je het prettig om deel uit te maken van een gedreven team. Nieuwe uitdagingen ga je niet uit de weg, je houdt van afwisselende en uitdagende werkzaamheden. Door jouw nauwkeurigheid en expertise in je vak lever je hoogwaardig werk af.
Daarbij heb je ook:
- Een afgeronde hbo- of wo-opleiding in een relevante richting, zoals bedrijfseconomie of accountancy.
- Het liefst 3 tot 5 jaar werkervaring in een soortgelijke rol.
- Ervaring met Excel, overige Office-pakketten en bij voorkeur gewerkt met boekhoudkundige pakketten (zoals Exact Online, Caseware en Audition).
Wat wij belangrijk vinden en jou bieden
- Een meer dan marktconform salaris met in mei 8% vakantiegeld.
- 31+ verlofdagen per jaar.
- Uitgebreide opleidingsmogelijkheden waar wij je in coachen en de kosten 100% voor vergoeden.
- Een fijne werk-privébalans waarbij je 2/5 dagen thuis kan werken, met thuiswerkvergoeding.
- Vergoeding voor openbaar vervoer, een fietsvergoeding en/of zakelijke kilometervergoeding.
- Een goede pensioenregeling, waarbij wij de inlegpremies geheel voor onze rekening nemen.
- Coaching in vitaliteit, waarbij we je helpen om vitaal en gezond door het leven te gaan.
- Op al onze locaties een veilige werkomgeving met fijne collega’s waar je jezelf kunt zijn.
Hebben we je aandacht?
Heb je interesse in de functie of wil je er graag meer over weten? Solliciteren kan door een e-mail te sturen naar onze HR-collega Lotte via lotte.steinbusch@juyst.nl. Uiteraard zijn we ook telefonisch bereikbaar via (0)88 004 38 00. Aarzel zeker niet om ons telefonisch te bereiken met vragen, dat waarderen we enorm.
Wie weet tot snel!
Senior Belastingadviseur Public - Regio Den Bosch
Wie komt ons PUBLIC team versterken? Onze organisatie groeit sterk en wij zoeken een ondernemende geest die met name het btw-deel onder zijn of haar hoede kan nemen.
Wat ga je doen?
Je komt te werken in het PUBLIC team. Hierin zijn ca. 10 mensen werkzaam op fiscaal terrein en op het gebied van data-analyse. Iedereen heeft een eigen accent, zoals vpb, lh/wkr, btw en fiscale beheersing. Wij zoeken een collega die de btw onder zijn/haar hoede wil nemen. Je klanten zullen voornamelijk bestaan uit gemeenten. Daarnaast bedienen wij verschillende woningcorporaties, zorgorganisaties en uiteraard het MKB.
In principe is je standplaats ’s-Hertogenbosch en naar eigen inzicht kun je ook thuiswerken. Wij zijn gewend en goed toegerust om op afstand met elkaar te werken. De lijnen van onze organisatie zijn kort, open en informeel. We verwachten daarbij dat iedereen ook een proactieve instelling heeft en vanuit een zelfstandige verantwoordelijkheid kan werken.
Wij zoeken een ondernemende teamgenoot die kansen ziet en pakt, zowel voor jezelf als voor de organisatie. Vanuit jouw ervaring begeleid je tevens junior-medewerkers.
Waar kom je terecht?
Juyst is een vooruitstrevende adviesorganisatie opgericht in 1999. Alle fiscale partners hebben een achtergrond bij Big-four kantoren, sommige van hen eveneens bij de Belastingdienst.
Juyst ondersteunt cliënten in het managen van hun fiscaliteit zodat zij meer ruimte hebben voor hun primaire bedrijfsdoelstellingen.
Fiscaal management omvat het beheersen van fiscale risico’s. Juyst zet hierbij betrokken fiscalisten in met kennis binnen een nichemarkt, tezamen met IT. Deze combinatie is onze USP. Wij ontwikkelen zelf software om de slagkracht van onze adviseurs te vergroten. Voor de software zijn wij een strategische samenwerking aangegaan met Inergy om onze propositie nog verder te versterken.
De afgelopen jaren heeft Juyst een geweldige transformatie doorgemaakt en de organisatie is klaar voor acceleratie. Deze groei wordt mede vormgegeven vanuit de nieuwe vestiging in ‘s-Hertogenbosch.
Waar ga je naar toe?
Door het bieden van excellent fiscaal management, dat bestaat uit een combinatie van fiscale en niche-kennis, ondersteund door IT, willen wij binnen 5 jaar een top 5 speler zijn op de gemeentemarkt. Daarbij groeien wij in parkstad sterk op Groot MKB. De komende jaren zal het vooral een uitdaging zijn om de oplopende vraag bij te benen. Je kunt nu bij deze sneltrein instappen.
Wat bieden wij jou?
Bij Juyst vinden we het belangrijk om goede arbeidsvoorwaarden te bieden. Deze bestaan uit:
- marktconform primair en secundair arbeidsvoorwaardenpakket;
- informele en dynamische werkomgeving;
- uitstekend carrièreperspectief;
- de juiste werk-privé balans.
Hierdoor zij wij een zeer aantrekkelijke organisatie om in te werken.
Wat vragen wij?
HBO of WO-opleiding
Op het gebied van Fiscaal Recht, Fiscale Economie of een andere soortgelijke opleiding.
Werkervaring
Het liefst heb je minimaal 5 à 7 jaar relevante werkervaring, waarmee je zelfstandig een juiste inhoudelijke beoordeling kunt maken en juniorcollega’s kunt begeleiden.
Persoonlijke eigenschappen
Je houdt van pionieren (nieuwe klanten, nieuwe wetgeving, nieuwe aanpak vanuit IT en vanuit een nieuwe vestiging), onderhoudt graag contact met klanten en je hebt een ondernemende geest.
Teamspeler
Je bent een teamspeler die er voldoening in vindt om voor onze non-profit klanten te werken. Je bent actie gedreven, inhoudelijk sterk, multidisciplinair en wilt jezelf blijven ontwikkelen.
Ambitie
Wij vinden het heel belangrijk dat iedereen met enthousiasme werkt aan onze gezamenlijke teamambitie: de efficiency en effectiviteit van onze cliënten verhogen met onze excellente dienstverlening op het gebied van fiscaal management.
Reageren
HHebben wij jou kunnen overtuigen en ben je geïnteresseerd geraakt in deze functie en onze organisatie? Stuur dan een e-mail met je CV en motivatiebrief naar onze HR-afdeling via hr@duroi.nl.
Accountant
Hou je van uitdagingen, durf je anders te zijn en heb je een sterke focus op de markt en de klant en wil jij je verder ontwikkelen binnen onze accountancypraktijk? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Inleiding
Juyst is een vooruitstrevende organisatie van accountants, belastingadviseurs en IT-auditors. We staan voor innovatie in financiële en fiscale dienstverlening. Het slim combineren van financiële en fiscale inhoud met automatisering vormt de kern van onze dienstverlening. Juyst is een accountantskantoor dat anders durft te zijn, zowel in de manier van werken als de manier van doen en uitstraling.
Wij zijn op zoek naar een MKB accountant met minimaal 8 jaar werkervaring met een duidelijke focus richting de markt en de klant. Ben jij deze ervaren accountant die anders durft te zijn?
Je maakt bij Juyst gebruik van slimme oplossingen en de aanwezige specialistische kennis. Als echte relatiebeheerder werk je voor en aan je eigen relatieportefeuille. Je signaleert kansen maar bent ook in staat uitdagingen behendig en efficiënt op te lossen. Je geeft niet alleen gevraagd maar ook ongevraagd advies. Uiteraard doe je dit niet allemaal alleen en krijg je bij ons alle ruimte om je verder te ontwikkelen.
Inhoud
Wat ga je doen?
Als accountant heb je veelvuldig contact met de klant, analyseer je vraagstukken en administratieve processen en zorg je ervoor dat de klanten voorzien worden van waardevolle managementinformatie. Je bent verantwoordelijk voor het optimaal bedienen en ontzorgen van je relatieportefeuille. Hierbij word je geholpen door een team van assistent accountants binnen onze organisatie. Jouw werkweek zal zeker afwisselend en uitdagend zijn.
Wat bieden wij jou?
Bij Juyst vinden we het belangrijk om uitstekende arbeidsvoorwaarden te bieden. Deze bestaan niet alleen uit een goed primair en secundair arbeidsvoorwaardenpakket, maar zeker ook uit een prettige, informele en dynamische werkomgeving, een goed carrièreperspectief en de juiste werk-privé balans. Wij vinden het belangrijk dat je je bij ons thuis voelt en vanuit die basis jezelf kunt blijven ontwikkelen.
Dit alles maakt ons tot een zeer aantrekkelijke organisatie om in te werken. Dus als jij ons weet te overtuigen van jouw kwaliteiten op persoonlijk en professioneel vlak, heten wij jou van harte welkom om samen met 35 fantastische collega’s jouw en onze ambities te verwezenlijken.
Wat vragen wij?
Wij zoeken een MKB accountant met een afgeronde post HBO of WO-opleiding op het gebied van accountancy met minimaal 8 jaar relevante werkervaring. Je bent secuur, nieuwsgierig en onderzoekgericht en wilt jezelf blijven ontwikkelen, zowel als persoon als professional. Je houdt van pionieren (zoals het meedenken bij de ontwikkeling van nieuwe adviesproducten, het begrijpen en valideren van ondernemersbehoeftes, het verbeteren van interne processen) en onderhoudt graag contact met klanten en de markt. Je bent een teamspeler met passie voor het MKB.
Onze organisatie
Juyst is een adviesorganisatie opgericht in 1999 en gegroeid naar een stabiel, authentiek en gerenommeerd regionaal advieskantoor. Wij staan voor innovatie in financiële en fiscale dienstverlening. Het slim combineren van data en automatisering vormt in toenemende mate de kern van onze dienstverlening. Naast onze dienstverlening gericht op MKB-ondernemingen en hun aandeelhouders hebben wij ons de laatste jaren als niche kantoor ook toegelegd op de dienstverlening aan Gemeenten en andere overheidslichamen, woningcorporaties en overige non-profit instellingen. Je groeit snel binnen Juyst omdat je nauw samenwerkt met collega’s en de klant. Het belangrijkste is dat jij je eigen weg vindt en jezelf kunt blijven ontwikkelen. Daar helpen we jou graag bij. Opleidingen en beroepslidmaatschappen zijn daarin belangrijk, dus die nemen wij voor onze rekening.
Reageren
Hebben wij jou kunnen overtuigen en ben je geïnteresseerd geraakt in deze functie en onze organisatie? Stuur dan een e-mail met je CV en motivatiebrief naar onze HR-afdeling via hr@duroi.nl.