De drukke en hectische periode is weer begonnen. De komende maanden is het weer ‘show time’ en worden we door deadlines, volle agenda’s en planning geleefd. In vergelijking met het vorige jaar, toen we nog midden in de fusie zaten, streven we er dit jaar naar de hectiek beter te beheersen met een meer integrale en strakkere planning.
Ook nu weet je al dat de gemaakte planning nooit zo uitkomt, maar proberen we bepaalde verstorende factoren beter ‘ím griff’ te krijgen. Vooral de grotere opdrachten, waar vaak strakkere deadlines worden neergelegd, worden in beter overleg met de klant gepland, waarbij we ook van de klant een tijdige aanlevering verwachten. Lukt dat niet, vervalt in principe de afspraak over de deadline en wordt een voor Juyst passende planningsafspraak gemaakt. Zo wordt het schuiven met andere klanten zoveel mogelijk voorkomen.
Een andere en meer interne afspraak is dat wijzigingen in de planning alleen met toestemming van de verantwoordelijke voor planning (Brigitte in Heerlen en Harrie in Echt) mogelijk is. Verder zal voor nieuwe opdrachten altijd in overleg met de planning een verantwoordelijke accountant en assistent worden toegewezen, waarbij de planning uiteindelijk beslist.
Nieuwe administraties worden aangemeld bij Roy die verder het traject van planning, digitalisering en dergelijke oppakt.
Deze stappen passen in het beheersen en verbeteren van de kwaliteit en dragen bij aan een stukje duidelijkheid op de werkvloer.
Mocht je hierover nog vragen hebben, aarzel dan niet om dit met Denny, Harrie of Brigitte te bespreken.