Het is een spannende tijd in de wereld van data en technologie! In een tijd waarin AI-technologieën razendsnel evolueren, is het essentieel dat wij als Juyst voorop blijven lopen in deze ontwikkelingen. Onze afdeling Data-analytics heeft daarom recentelijk een chatbot ontwikkeld die de kracht van kunstmatige intelligentie (AI) benut en die ook voor onze klanten interessant zou kunnen zijn.
Niet zomaar een digitale assistent
Deze AI-gestuurde chatbot is ontworpen om eenvoudig als plug-in op websites geïntegreerd te worden. De chatbot is niet zomaar een digitale assistent; hij kan vragen van bezoekers in gewone taal begrijpen en beantwoorden. Bij de antwoorden geeft hij tevens aan waarop hij zijn antwoord heeft gebaseerd. Dit betekent dat gebruikers niet alleen antwoorden krijgen, maar ook inzicht in de herkomst ervan.
Bijzondere eigenschappen
Onze chatbot bezit een bijzondere eigenschap: hij kan omgaan met taalfouten en gebrekkig Nederlands. De bot is bijzonder geschikt voor websites met een grote hoeveelheid publiektoegankelijke informatie, zoals bijvoorbeeld gemeentewebsites of websites van woningcorporaties. Uiteraard kan hij ook worden ingezet voor andere organisaties.
Chatbot in actie
Om de veelzijdigheid en efficiëntie van onze chatbot in actie te zien, hebben we voor enkele gemeenteklanten specifieke versies ontwikkeld.
Wil je de mogelijkheden van de chatbot zelf eens ervaren? Klik dan hier voor een hands-on demonstratie.
Grote meerwaarde voor onze klant
We denken dat deze oplossing een grote meerwaarde kan bieden aan onze klanten. Mochten jein contact komen met klanten voor wie deze oplossing interessant zou kunnen zijn, aarzel dan niet om contact op te nemen met Dennis, Haroun of Wil.
We kijken uit naar alle reacties en uiteraard ideeën over hoe we deze technologie verder kunnen inzetten om onze dienstverlening te verbeteren en te innoveren!